confusing

Alla inlägg den 16 april 2011

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 16 april 2011 19:46

Idag var jag med ella, vi spela aldrig fotboll för det blåste så jävla mycket.
vi gick runt & snackade & åt choklad :$
sen har vi skrattat så in i helvete som vi alltid gör typ haha, älskar dig ella!♥
ska nog leta upp henne ikväll & göra nåt! :)

aja haft as jävla kul idag!


imorgon så hittar jag väl på nåt sen har jag träning! längtar som fan till första matchen åhfyfan! ;) mot remsle97 oxå haha KÖTTA TJEJER :@ :D


  jag & ella på bild, sexiga va? ;* :D

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 16 april 2011 12:38

Igår vare så jävlaaa roligt!

Efter skolan var jag med ella. vi såg på tv & snackade massa. aja har alltid as kul med lilla pellan :)

aja på kvällen kom filip & vi fixaade iordning oss & gick till sliperiet där vi träffade massa personer som vi var med resten av kvällen vi for hem vid elva typ. :)


Idag däremot ska jag oxå vara med ella. vi ska spela fotboll :3

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards