confusing

Alla inlägg den 11 april 2011

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 11 april 2011 22:02

JAG DÖR


Jaha. då har jag sett klart på oc. Jag grät som ett litet barn fan seriöööööst! så jävla jobbigt :( uscuscuhuschuschuschuschusch. :(

nu har jag börjat se om det EHEHEH :$


nu är jag hungrig ska ta en fil-tallrik typ SÅ NYTTIG ÄR DENNA CHEY<3<3<3 :D:D:D:D:D


aja HEJDå<3

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 11 april 2011 17:12

  rätt liten bild men shit the same

VILL HA EN SÅÅÅÅDAN!

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 11 april 2011 16:26

Bara för att låten är bra & man måste ju älska det här ögonblicket i oc?

ALLA KOLLAR! :(

fast här till er oc hatare, here's just the song!

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 11 april 2011 16:12

Heej!

fan vad varmt det är idag 15+ fan!

skitvarmtskitvarmt! :)

Aja blogga inte igår tror jag? aja det hände inget speciellt, såg på oc hela dagen & har nyss upptäckt att nästa avsnitt är det absolut sista avsnittet!! VET NI HUR DEPRIMERANDE DET ÄR?! :( jag kommer fan gråta as mke :((

Jaha, idag så vare massa band som spela på skolan, var helt okej.


Nu så lyssnar jag på massa musik & äter cola :$$


Ha det bra!


     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards