confusing

Alla inlägg den 9 april 2011

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 9 april 2011 20:40

  klicka på bilden! då ser man bättre :$$

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 9 april 2011 14:57

tjaaaaaaa!

Igår så kom alva & maja det var as mysigt, vi snackade, åt godis osv. sen gick vi ut & gick här i kvarteren, så gick vi till en ställe där det är lite dött sådär, så kollar jag in, DÅ STÅR DET VÄRLDENS ÄCKLIGASTE DOCKA DÄR. jag blev inte rädd, men lite förvirrad haha :( jag ba alva kolla? och hon ba men fan vad äckligt sen sprang hon iväg HAHAH :( aja vi gick dit sen igen & kolla på den haha maja & alva trodde att den var verklig men ha-ha haha xD

hehe lite scary ändåå! spännande! :D:D:D:DD:D:D


Sen såg vi harry potter & dödsrelikerna del 1, men vi sov typ så vi orkade inte kolla mer :$


& idag så gick vi på stan tjugo minuter efter att vi klivit upp!

på stan träffa vi becca, sara & sanna ! :D det var trevligt de :)

vi åt på subway sen åt alva & maja lite thai mat<3<3<3<3<3

Jag köpte en pepsi, strumpbyxor & en subway macka (a)


Ikväll kaanske jag ska vara med ella, & kaanske vara med calle jag vet inte riktigt än! :)


långt tråkigt inlägg men jaja hejdå! :)

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards