confusing

Alla inlägg under februari 2011

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 28 februari 2011 21:19

ge mig!

     

fan vad snygga! skulle ge allt för att få en navel piercing! men min mamma.... -___- aja får tjata! hon kanske ger efter.. troligt... MEN MAN VET ALDRIG, hon har en fan själv hon borde förstå att jag vill ha en dåå! (: vill ju va som mamma    aa fast ne.. :)

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 28 februari 2011 20:48

Bara för att jag älskar texten

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 28 februari 2011 20:40

Hej :)

Idag slutade vi en timme & tjugo minuter tidigare hehe nice de! :) Sen var jag med two giiirls, vi köpte lite choklad & pepsi :$ men det var gootttt satt =)
Sen satt vi mest & prata, kul det oxå c;

Senare så åkte jag på löpning runt en sjö på 4 km. sprang med ella :) vi gick typ en gång, sen joggade vi resten, STOLT :) vi ska börja springa på onsdagar oxå jag & ella :D våran kondition kommer vara helt awsome sen till sommaren! :)

På skolan däremot hände inget speciellt, eller jag åkte längdskidor på gympan & det var drygt :(


Finns inte så mycket mer att berätta om denna dag.  Hejs :)

 

Ganska random bild, men den är fin :D

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 28 februari 2011 20:18

3 år sen nu..

Baggan.. min katt, Du var rätt sur ofta & hade ganska kaxig attityd.
Men du var nåt speciellt. nåt ut över det vanliga.
Du var min katt. Det gjorde extra ont att ta bort dig..
Jag vet faktiskt inte vad som hände med dig.. men du spydde upp allt, du tynnade bort. Det värsta som fanns, var att vakna mitt i natten & höra dig skrika av smärta & sen spy, spy ingenting. bara lite vätska. Det gjorde så ont inom mig. Sen var du ju oxå 16 år, rätt gammal faktiskt.. du såg inte så bra & var rätt dement.

Det var nog bäst att avliva dig.. du skulle inte behöva lida mer..
Men ändå. den här dagen, för tre år sedan.. åkte du till vetrinären.. jag såg dig sista gången, liggandes i min säng, innan jag skulle till skolan.. jag grät som en idiot.. det är så jobbigt. bara att skriva om det är jobbigt.. Jag grät på skolan flera gånger, alla undrade hela tiden varför, jag ville inte säga.. då skulle bara tårarna rinna ännu mer.
Det är så jävla svårt att säga adjö..
Med tanken på att aldrig ses igen, aldrig se sitt djur som man haft HELA sitt liv.. Men allt är bra nu. Men saknaden försvinner aldrig, varje dag. varje dag tänker jag på dig baggan..
Du var s
å underbar.. i loveu♥  


Av lalalalalalalaLARSSON :D - 28 februari 2011 20:11

Jaha. skriver väl liite om mig, för jag orkar inte skriva så mycket, eller jag är lite sneaky kanske? (aa)

jag heter iaf ellen, & jag bor inte i sollefteå som det står på min presentation.
jag skulle däremot bli skit glad om jag gjorde det! men nein, det gör jag inte :(

jag spelar fotboll, är forward & älskar att göra mål :) Har dock inte sån bra kondition nu efter att ha ägnat hela vintern med att käka b&j.. men konditionen kommer nog tillbaka! Jag lyssnar gärna på musik, all möjlig musik faktiskt, inte klassisk osv, men allt annat! helt ärligt :)

Mer får ni inte veta, så sneaky är ellen! ;)


 

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 27 februari 2011 21:43

Bara för att det är kul & rätt så onödigt men jaja!


Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 - Min önskelista.

Dag 3 - Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Något jag brukar göra på måndagar.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – En sak jag älskar från min garderob.
Dag 9 – Mina husdjur.

Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.

Dag 12 – I mina fickor.
Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.
Dag 14 – Mina favoritband och artister.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 - Min absoluta favoritlåt.
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 21 – Mina intressen.

Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Min favorit tid på året.
Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 - Min favoritfärg.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – En nytagen bild på mig.
Dag 30 – Såhär vill jag dö.

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 27 februari 2011 21:33

nyfikna föräldrar är fan  jobbigt!


Pappa kommer in & frågar om jag snackar skit om folk på internet osvosv,
jag ba men jiiises.. OM jag nu skulle göra det, tror han på allvar att jag skulle säga: ja pappa, jag snackar skit om hon & han & den hela tiden! aa troligt..
sen säger han: ja för jag kan gå in på internet & kolla upp det.
Jag ba: amen vafan gere? lite privat liv måste man väl få ha?
Men ne sånt fattar inte mina föräldrar
& mamma kommer så fort jag kollar på nåt videoklipp ba vad är det där?
Får nå jävla pms ryck då. inte fan orkar jag förklara varje klipp jag kollar på?


Visst dom vill se till så att jag är snäll osvosvosvosv. men herregud.. lite irriterande äre bara.

    

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 27 februari 2011 21:17

Det här inlägget hyllas till min bästabästabästvän
Erik Nilsson. 

seriöst. han & jag har varit bästa vänner sen han föddes?!( hehe jag är tre månader äldre, ÄGD NILSSON ÄGD!) & det är fan sant oxå. När jag är med nilsson är jag hel, jag kan vara mig själv! han & jag har samma humor, & det är fan inte många som har det..  Jag säger allt till Erik, han känner mig som en öppen bok. han ställer alltid upp när det är nåt.

Erik är & kommer alltid vara min bästavän.


Presentation


skriver om mina känslor & vad som händer,
Jag heter ellen & gillar att blogga ehe :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards