confusing

Alla inlägg under mars 2011

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 31 mars 2011 19:28

asså jadu.

jag gör väl lite alltmöjligt, spelar massa fotboll, är med kompisar, lyssnar på massa musik, smsar, pratar, skrattar ( asså inte intressen) men nja. :D

vet inte riktigt hur man ska skriva som (:

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 31 mars 2011 16:21

Skolan var helt okej förutom att nån tände eld i ett skåp i vårt kapprum så det stank så in i helvete, det sög men aja


orkar inte blogga haha


btw hatar calle LIIIITE bara för han sa slutet på oc, fatta allt är förstört nu hahaha :((((

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 30 mars 2011 20:20

Härlig dag seriöst! inte på skolan men efter! :)

stack på stan med sally, vi gick på stan i fem minuter! great!

nemen vi stack på asia thai place & köpte en thailåda hihi :D sen köpte vi en cola & gick ner till centralen & åt det :$ fan vad gott & fan vad mätt vi vart!

vi satt där ett tag men det var as nice!


Sen ikväll såg jag i min ro på oc & sen följde jag med syrran som skulle åka och köpa thaimat till sig själv & tanka bilen, aja,  vi åkte iväg för att tanka, när vi var framme hade frida glömt kortet, kuuuul! vi åkte tillbaka & hämtade det, sen körde vi & hämtade hennes mat.

Sen när vi skulle tanka funkade inte kortet haha! så vi väntade på pappa som skulle komma & hjälpa, I väntan fick jag en B&J aj syrran hihi TACKARNS! bara för att hon klagar på att jag alltid köper samma smak ( half baked) så tog jag Fish food idag! den var faktiskt jätte god, ska tjocka i mig den nu!


aja hoppas eran dag varit bra, hejjjjs

 

FULBILDMENJaja

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 30 mars 2011 20:00

Namn: Ellen larsson
Ålder: 13
Kön: chey :3

Läggning: booooooooooooooooys

Bor: hemma
Gillar: kompisar :))
Ogillar: FÖÖÖÖÖÖTTEEEEEEEEER
Skostorlek: 38 :)
Gör: sjunger massa kent låtar :D:D:D:D:D:DDD<3
Civilstatus: snigel , nemen singel
Läser: texten på oc avsnitten (aa) fast annars harry potter (:
Spel: theee sims! elr mario kart ::
Lyssnar helst på: kent atm ♥
Favoritfärg: vet fan inte! :o
Blodpudding eller pölsa?:  pölsa isf c:
Utseende: blont hår, blåa ögon. hitler would like me ._.
Film: draaaaaaaama! sånna man gråter till!!!
TV: oc!! simpsons eller nåt :)
Äter: thaimat :D
Dricker: cola !
Sport: fotboll
Konsol: wtf?
Vuxenhet:vettefaaan :D.
Var vill du bo?: sollefteå kanske.. :3
Har du syskon?: maybe :D
Nuvarande hårfärg?:blont
Riktiga hårfärg?:mörk  blont
Ögonfärg?: blåååiga
Längd: 168
Vad läser du för bok nu?: Harry Potter och halvblodsprinsen
Vilken var den senaste filmen du såg?: oc? fast de e ingen film.. så isf..... haha fyfan minns inte, as länge sen jag såg en film.. :$$
Vem är du kär i?: ingen alllllls!
Humör just nu?: lite saaaaaaad
Vad dricker du för kaffe?: mycket sockeeer :D:D:D:D:D
Vill du ha barn?: ja, men inte föda, fan vad ont det skulle göra :(((((
Hur stort är ditt rum?: normalt
Har du tv/dator i ditt rum?: tv, ja, fast den är mega bred & ful & liten så räknas det ens som tv?? :(
Kan du sjunga?: lite kanske (:
Är du rädd för döden?:  nja
Är du blyg?: icke ^^
Har du bra betyg?:. jodå
Är du svartsjuk?: nja
Senaste inköp?: THAIMAT!! HAHAHA
Mål i livet?:  ha bra med pengar ;3333
Favoritmusik: käääääänt
Favoritskådespelare: ADAM BRODY & BENJAMIN MCENZIE!
Favoritdjur: katt.
Favoritasiat: ryan higaa! grrr ;)
Favoritskolämne: engelska!
Favoritlåt: socker -kent
Intressen: kompisar, stan, fotboll, skraaaattaaa ....se..på..oc....:$$$$$$$
Kläder: alla möjliga, men tights för det meesta :DD
Animé: POKEMON eller, e det en anime`? eller vad e det egentligen? :o
Religion: nuuuthin' :D
Land: Sverige.
Varför fyller du i denna mall?: för jag har tråkigt,
Har du någon gång fastnat i något spel?: ja
Kollar du på någon TV-serie och i såfall vilken/vilka?: oc!
Är denna mallen bättre än den andra?: vilken andra? ;s
Vad anser du om dagens väder?: varmare idag än igår fan
Om du hittade 1 000 000 kr, skulle du behålla det eller lämna in det?: lämna in :(
Badkar eller dush?: DUSCH!!! fan man kan ju sitta i duschen
Telefon eller MSN?: båda
Tog du dig tid att fylla i denna mall?: typ ett år
Om du vinner på lotto, vad gör du?: helvete köper klääääder <3<3<3<33<3<3
Är du en haj?: ja, mitt andra liv, jätte najs!
Vad skulle du göra om du blev attackerad av en björnjävel?: vadå björnjävel? finns det ett sånt djur?
Favoritinstrument: gitarr :D
Tönt eller? aldrig, jag e as cool, jag e ju en haj?
Lyssnar du på fler än 20 band som du inte känner någon annan som lyssnar på? hahah men så noobig e jag inte :(
Skulle du kunna tänka dig att någonsin gå på en animekonvention? kolla kanske :)
Har du spelat/spelar du World of Warcraft? HAHAHAHHAAHHHAHA en gång! korvmaja<3<3<33<3<3
Lyssnar du på Dragonforce eller andra liknande band? nein
Tvättar du sönder dina nyinköpta jeans eftersom du uppenbarligen är dum nog att göra gymnastikövningar i dem? men  ha-ha? vilken fråga
Vad händer i livet?: vad händer i ditt? ;)
Irriterar mig: det mesta. 
Te: aaaaaagoooott<3
Röker: neveeeeer
Droger: neveer
Hur många maskar kan du äta innan du spyr? 3. nemen fan vet jag?!
Skrattar du åt Eddie Murphys nya filmer? nej, har inte ens sett den men aja
Var det synd att dom la ner Stockholm Live: men wtf? vi kör på: var det synd att dom la ner hamnfesten i Övik?: JAAAAAA?!
Pryl som hjälper dig i din vardag: min mobil!
Humor: haha it sucks
Frisyr: alalla PLAAAATTTTAAAATTTT
Sjukdom/handikap/allergi: har fel med mina fötter, haha mina fötter e onormala :(
Datorspelsmak: sims tiiiiiiiep
Önskat yrke: psykolog :$ men då måste man ju va ultra smart, något jag inte är !
Hatböcker: twilight fucking böckerna -.-
Fulaste klädstilen/subkulturen: men alla klär sig som dom vill & jag dömmer inte
Snyggaste klädstilen/subkulturen: MIN! ;D nejmen, eller jo, jag har ju bara saker jag tkrä r snyggt satt?
Knark: min mobil, musik & vänner


ingen kommer orka läsa igenom men aja, tidsfördriv

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 29 mars 2011 22:00

asså gick på fotbollsträningen idag i domsjö & tänkte lixom testa spela osv.

Men sen göre skit ont när jag typ snuddar bollen är så jävla less nu! vill kunna spela! jag tycker det är as tråkigt att spela när man inte har nån kondition ( OCH JAG ÄR FÖR LAT FÖR ATT TRÄNA UPP DEN OXÅ TYP BRA!)

aja skit samma, det tar sin tid.. -.-'


idag på skolan var jag eeeeemo , nemen icke.

Aja inget har hänt. eller jofan råkade he sönder en lite halvt stor elefant :(

haha hur fan lyckas man? jag hade nyss duschat & gick för att slänga ner kläderna nerför trappen, så missar jag trappen & träffar en "hyll"jävel med elfeanten på & den åker ner i trappan & går sönder, jävlar duktig chey där

fan pappa blev as sur. men det var ju fan inte med vilje!? ;o


aja det löser sig, han är nog redan på gott humör!

Sen kan jag inte ladda ner låtar heller jävlaaaa skiiiiit!

vill ha massa kentlåtar ( för jag har börjat nörda dom (aaa8)A(A)(A)(A)(A)(A)8a)

men min youtube downloader grej funkar inte. KUUUUUUUUUU(k)L


hejs

 

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 28 mars 2011 19:39

Shopping idaaag! :) ( föresten jag vet att jag har bloggpaus :$ men jag skriver idag, sen orkar jag inte skriva mer..!)

drog på stan efter skolan men Lovisa & Melinda. Lovisa klippte sig & blev jättefin! :D

Sen åt jag & Melinda på Subway där vi träffade julia och emma, det var trevligt det! (: Sen gick vi på stan & kolla kläder såklart!


Jag köpte:

linne från gina 99:-

skärp från gina 129:-

haldband från gina 79:-

Strumpbyxor från lindex 79.50:-

Sen hade jag ju ett gina kort så gjorde inte av med så mycket pengar!! ;)


Allt det där är värsta braiga sommar kläderna!! åh längtar som fan till sommarn nu fyfan!


jag testade sakerna med ett par shorts, (SOMMAR OUTFITEN DÄR DÅ!!)

       

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 28 mars 2011 08:54

åh i går kväll såg jag på OC & sov lite (a)

nu är jag typ halvt död.


Men så ni vete kmr jag ha en liten bloggpaus typ nu så länge jag behöver.

har ingen lust till att blogga typ


menee jag skriver väl om ett dygn eller två

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 27 mars 2011 19:16

lite egobilder som ser likadana ut allihopa men jag har tråkigt (a)

 

dom flesta är rätt cpppp

Ovido - Quiz & Flashcards