confusing

Alla inlägg den 3 april 2011

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 3 april 2011 23:17

nu har jag sett på oc hela jävla eftermiddan, ska se ett avsnitt till och sen ska jag försöka sova tror jag!
jag är typ värsta svikarn till min älskade pojkvän harry potter som jag inte läst på as länge nu när jag ser oc.. omg i'm sorry :(  hoppas min hajjy förlåter mig (a)

 

men ha-ha? harry potternööööörrrrrd!

fast.. jag har fan tappat bort den där filmen!.... :(

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 3 april 2011 18:39

weell, det här var en lyckad helg :)

igår var jag på stan med ella, som ni visste. & det blev att hon sov över hos mig, & på kvällen var vi med oskar, vi gick runt & snackade & såg film typ :)

det var kul de (a)

aja vi var uppe till halv tre för vi blev as trötta haha :(

vaknade efter tolv typ.

& idag är jag på världens pms humör & vill bara sova eller nåt.


oc nu, tjaaa!

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 3 april 2011 01:45

ella har somnat på golvet haha :( <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards