confusing

Alla inlägg den 8 april 2011

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 8 april 2011 19:26

                                                 


MASSA JÄVLA BILDER VISSA FULA &



VISSA FINA, MEN DET VAR AS KUL



VILLE BA DELA MED MIG PUSS!<3

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 8 april 2011 19:17

  • Är det bara jag som blir livrädd om jag hamnar vilse i havet på typ eniro eller hitta.se? det är sjukt läskigt jag hatar det!!
  • Jag säger inte parodi, jag säger paradoi!! :D tha'ts it! har fan alltid sagt det, & dessutom trott att jag sagt rätt :$
  • Jag är aas paranoid, så ser inte så ofta på skräckfilmer (a)'
  • sen vare en grej till som var typ as konstig men jag har fan glömt den! :(
  • UPDATE: JAG KOM PÅ VAD GREJEN VAR: JAG FÅR RAGE NÄR JAG KAMMAR MITT TTRASSLIGA HÅR.... :(

 

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 8 april 2011 19:09

Hej bloggen!

bloggade inte igår, men var typ megamega trött så höll tom. på att somna när jag såg OC! inte bra! för det var as sorgligt  grät som ett litet barn :( en av huvudpersonerna dog typ, guuud vad kul :(


Aja idag så åkte jag hem efter skolan & packade & tänkte försöka spela cod mot calle & tobbe, haha fyfan jag hade varit aaas dålig :(

men jag var noob så jag visste inte hur man gjorde så det blev inte av.

As glad nu, för jag är hos pappa= en snabb dator!

mammas dator jag använder är sjuuukt jävla seg, kommer inte ens in på den här sidan ._.


Aja Nu ska jag föna håret osvosv sen ska jag till centralen för att hämta alva & maja som sitter i bussen på väg hit & FYFAN VAD KUUUL! <3333

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards