confusing

Alla inlägg den 5 april 2011

Av lalalalalalalaLARSSON :D - 5 april 2011 20:21

perfeeekt dag asså!

aja skolan var trög som vanligt men rasterna var as kul! :D

Efter skolan var jag med sally & vi knäppte massaaaaa kort & flummade och höll på hahahahah fyfan (a)

Åt hos henne, korv &makaroner haha det var fan gott, (a)


Imorgon äre halvdag! ska va me nån kompis trorja såklart! :)

Aja nusitter jag & för över massa kent låtar till datorn och leker med fb typ :)


Ska se oc nu!


hejdå!


OJJUSTEFAN blev sååå jävla glad idag! (frida om du läser det här, säg det här till pappa) Alva & Maja ska hit!! & fatta vad kul, om det går så kommer dom till mig på fredag & stannar till söndag fyfan vad nice ju! :) saknar alla där as mycket, om det går kommer det bli så himla kul ååh :D


(skulle lägga ut massa bilder på mig & sally, men min kabel grej är boooorta

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards